13. december 2023
»Mar nimava sreče, da imava tako lepi ženi?«
Svetla točka filma je tudi tokrat fotografija trikratnega oskarjevca Vittoria Storara, Allenovega rednega sodelavca zadnjih let. Legendarni direktor fotografije Pariz obleče v melanholične odtenke jeseni: s porumenelim listjem odpadajo tudi plasti pretvez z življenj naših protagonistov. Nič manj prijetna ni eklektična džezovska glasba, ki pričara romantičen duh nekega prejšnjega časa. Sklicevanje na preteklost je sicer manj romantično, ko Allen tematizira odnose med spoloma.
7. januar 2022
7. januar 2022
»Snemanje na filmski trak je počasnejši postopek, ki zahteva več discipline, toda zaradi razvijanja filma, ki ga pošljemo v laboratorij in ga lahko pogledamo šele čez kakšen dan, omogoča, da do materiala zavzamemo kritično distanco, ki je po mojem mnenju nujna za kakovostno produkcijo filma.«
Kowarski razpravlja o prednostih snemanja na filmski trak v primerjavi z digitalno tehnologijo.
7. januar 2022
»Filmsko ustvarjanje je razreševanje konflikta med svetlobo in temo, hladom in toplino, modro in oranžno ali drugimi kontrastnimi barvami. Vzbuditi mora občutek, da se nekaj spreminja in giblje. Občutek, da čas teče – dan postaja noč, ki se spreminja v jutro. Življenje postaja smrt.«
Storaro opisuje filmsko ustvarjanje kot razreševanje konflikta med različnimi elementi.